Nyårslöften


Spara alla kvitton
Resa utanför europa
Ta tag i inredningen i mitt rum
Skaffa nytt objektiv
Konfimera mig
- Spara pengar
 
Detta var förra årets nyårslöften. Jag gjorde allting, utom att spara pengar. Det gick ju sådär måste jag säga, jag slösade mer år 2012 än vad jag någonsin har gjort och det mest på kläder... Typ hela min nuvarande garderob består av saker jag bara har köpt i år. Det känns inte så bra. Det andra gjorde jag och det är jag faktiskt lite glad och stolt över, även om målen inte var så svåra att uppnå, kanske. 
 
- Höja mina betyg, C eller högre i alla ämnen
- Få bättre självförtroende
- Komma in på ett av de gymnasierna jag vill 
- Inte slösa lika mycket 
- Träna och äta bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback