My life is like a party

Anledningar till att mitt liv är så party som det är: 
 
1. Jag har 3-4 finnar i pannan, varav en är den största jag någonsin haft och vi har klassfoto på onsdag. Jag får aldrig finnar annars och om jag får de så sitter de 4/5 fallen inte i ansiket. Snacka om timing. 
 
2. Jag är fortfarande sjuk och kan inte gå i skolan. Det låter otroligt men jag går hellre i skolan än sitter hemma och hostar sönder. 
 
3. Jag är hungrigare än hungrigast men har ingen aptit. Så dåligt det kan vara ibland. 
 
4. Idag är jag tvungen att plugga istället för att titta på mattias klum's teveprogram fridlyst på svtplay, och inte nog med det, det är matte jag ska plugga. Inte nåt roligt. Buhu. 
 
5. Det finns bara pissdåliga teveprogram just nu (och svtplay funkar inte) med halvtimmeslånga pauser för tv-shop's reklam. Precis det man önskar sig en grå, tråkig och sjuk dag. 
 
Ja, ni ser ju. Grymt partyliv. Kan inte önska mig nåt bättre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback