Hurry up, we're dreaming

 
Hej på er alla fina, jag kom hem från skolan lite innan fyra och jag har precis druckit lite te. Det gör faktiskt inte min hals speciellt mycket bättre (jag har fortfarande extremt ont i halsen och är förkyld) men det är ju gott... Skoldagen gick ganska långsamt, men jag tycker iallafall att jag har kommit in i min "pluggrytm" nu vilket gör att jag kan sätta mig ned och jobba och faktiskt koncentrera mig på det jag ska, dock hann jag inte plugga så mycket idag, jag vet inte riktigt varför. Vi hade en del pass och sådant, men det känns som att jag skulle fått mer tid... Jaja, nu ska jag plugga med lite allt möjligt och jag börjar med musiken. Jag vill bara gå ut och fota, men väljer istället att plugga. Starkt jobbat av mig. Bilderna ovan fick stilla mitt fotobehov för den här dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback