red oversized and black lace

-Stickad tröja från Monki - Klänning & Strumpbyxor från H&M - Skor från DinSko - Halsband - Gammalt-
Jag bar min nya klänning idag tillsammans med kängor, strumpbyxor, ett gammalt men fint halsband i guld och en röd stickad tröja över. 

Hej! Idag har det varit fullt upp i stort sätt hela dagen, men jag gillar när man har något att göra och det är saker på schemat för ibland känns det som att jag inte har någonting att göra alls... Vi gick till halv fyra som vanligt idag, och direkt efter skolan cyklade jag hem för att sedan ta lite självporträtt och outfitbilder. Samtidigt som jag tog de bilderna tog jag också lite höstbilder och lite allmäna naturbilder.  När jag var klar med fotandet så gick jag hem och åt lite, sedan åkte jag och tränade med Hanna. Jag kom hem runt kvart i åtta, då gjorde jag mat åt mig själv och tittade på tv. Nu ska jag gå och duscha och sedan läsa i min bok och kanske titta på PLL eller något annat jag har lust med. Jag skulle egentligen uppdaterat mellan fotograferingen och träningen, men det är något fel på en kabel så internet funkar lite till och från nu, och det kommer göra det nu i några dagar innan vi får hem en ny. Då kommer även uppdateringen inte bli speciellt bra, jag bloggar när jag har internet helt enkelt. Vi hörs imorgon om internet gör som jag vill! Puss & Kram. 
 
Update: 236 unika idag. Tacktacktacktack!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

riktigt fin outfit! ha en bra dag :D

2012-10-02 @ 21:36:13
URL: http://lovelycajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback