Höstlov

 
Åååh. Äntligen är det höstlov! Jag har inga planer direkt, men jag ska sova, träna och träffa kompisar. Mysigt! Jag känner mig faktiskt välförtjänt av en veckas ledighet, det har varit så mycket den här terminen. Ändå känns det verkligen inte som att halva terminen redan har gått, det känns som vi att nyss började efter sommarlovet. Det känns också helt sjukt att det bara är sju veckor kvar tills jag och min familj åker utomlands. Längtar så. Min första långresa och det ska bli så spänande. Men innan det ska mycket hända. Imorgon är det första gången av änglakursen, som är som en fortsättning efter konfirmationen. Ska bli roligt faktiskt. Nu ska jag ta på mig onepiecen och sedan titta lite på teve. Puss & Kram 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

jättefin tröja! vart är den köpt? :)

2012-10-28 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback