blue skies

En av mina absoluta favoritbilder, faktiskt tagen förra året. Älskar den bilden. 
 
Jag saknar sommaren och värmen så mycket. Inte för att det var mycket till värme i somras, men de dagarna man fick njöt man verkligen av till max. Vädret just nu är så grått och tråkigt. Det gillar jag inte alls. Om det ska vara höst så ska det vara en fin, färgglad och mysig höst, annars kan den lika gärna stå över. Med hösten kommer också sjukdommar, jag lyckas bli sjuk minst två gånger varje höst och dessutom är man så stressad över precis allting. Nu är jag ännu mer stressad än vanligt också... Med tanke på skolarbete och liknande märks det verkligen att man går i nian nu. Det finns ingen ledig tid alls kvar, och det gör att jag inte heller fotar lika mycket just nu, vilket gör mig ledsen. Jag längtar så mycket tills vi åker utomlands i vinter! Släppa allt här hemma och bara åka iväg till solen där det antagligen också kommer bli mycket fotografering. 53 dagar kvar 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kika gärna in på min nya blogg där jag skriver om mode, träning och min vardag. Kommer också bjuda på en hel del bilder! Kram

2012-10-20 @ 12:05:00
URL: http://sophiasfotografi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback