Space

Inte alls fejkat, 100% äkta. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har några frågor till dig....
vad är ditt favoritgodis?
vad tränar du och hur ofta?
hur många har du kysst det här året?
vad brukar du göra efter skolan?
hur många är ni i din familj?

Svar: 1. Lakrits och Choklad, men jag har haft godisförbud i 10 månader och är inte sugen på det heller. 2. Jag tränar på friskis och svettis (olika pass) ca 4 gånger i veckan, ibland kan jag ta en powerwalk också, och när det är varmare ute blir det oftare att jag gör det + att jag då är ute och springer ibland. Nästa år ska jag börja träna på gymmet, får inte det nu eftersom jag är under 16. 3. Två tror jag. 4. Vara med kompisar, träna, blogga, plugga, läsa, pyssla, fota... 5. Fyra, jag, mamma, pappa och min syster.
fannysfotografi.webblogg.se

2012-11-12 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback