Q/A

Hej jag undrar var du redigerar dina bilder och om det kostar något att ladda ner de pogrammet isåfall. tacksam för svar! :)
hej! jag redigerar i photoshop elements 10 och det kostar 1000 kronor. det finns säkert nån piratversion att ladda ner också det finns också en proversion som är gratis i 30 dagar :)
Vart brukar du köpa dina kläder? Du har alltid så fina!
Tack så mycket! Jag köper mest på H&M för tillfället men annars de vanliga ni vet. Jag har även en del från udda ställen t.ex från utomlands, river island, new look, primark, hollister, en del från rut m.fl osv. Blandad kompott helt enkelt!
Har du någon gång varit kär på riktigt?
Asså... njae. Kär har jag varit men jag kan inte säga att det har varit på riktigt någon gång direkt.
Hur gammal är du?
14 år

Fick några frågor och svarade snabbt på dem, jag har verkligen inte tid att blogga mer! Jag måste skriva klart hemkunskapen som egentligen skulle vara inne idag, så jag kommer åter imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback