KVÄLLSLJUS BW

Jag vill ha mitt mail. Det enda jag går och tänker på om dagarna är: "Undra om min engelska kompis har mailat..."
För er som inte har koll på läget ska jag åka till england med skolan 13-20 juni. Skolan ordnar varje år för årskurs åtta ett utbyte med engelska studenter. Vi kommer först till dem, bor där en vecka och är med i deras vardag. Någon gång i vinter kommer dem till oss, bor här i en vecka och är med i vår vardag. Jag väntar alltså på mailet från en engelsk student som jag ska bo hos. Jag vet ännu inte vem det är eftersom han/hon inte har mailat, och de har fått våra mailadresser men vi har inte deras, så jag kan inte göra något.
Åååh, jag är nyfiken ju.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fototävling på bloggen, bara 3 dagar kvar att skicka in sina bidrag. Vore jättekul att se DIG som tävlande! :)

2012-05-28 @ 20:14:28
URL: http://ttwinklestar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback