Green bokeh

Idag gick jag hem från skolan två timmar tidigare, jag åkte hem för att jag hade allmänt ont i hela kroppen, mest i magen och huvudet. När jag kom hem la jag mig i sängen och huvudvärken small till, jag fick migrän och mådde illa. Jag somnade nästan direkt och vaknade för ett tag sen, gick ner och åt lite. Nu ska jag nog gå och lägga mig igen, mår bättre men måste vara pigg tills imorgon om jag ska orka gå i skolan vilket jag måste eftersom det är teknikprov. Hörs.

Today I went home from school two hour's before the end of the school day, I had a pain in my whole body but most in my stomach and my head. I fell asleep and i woke up an hour ago and i went downstairs to eat something. Now I have to go to bed again, Im feeling better but I can't be tired tomorrow because we have test in tecnics. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback