Sommarutmaningen - Mat

Sommarutmaningen är en fotoutmaning mellan mig, Hanna och Emma. Varannan onsdag lägger vi upp en bild med ett tema.
Summerchallange is a photochallange between me, Hanna & Emma. Two wednesdays a month we publish a picture with a theme. 

Jag tyckte inte att det gick sådär jättebra denna vecka. Det är första fotoutmaningen och var nästan lite spänd inför det här! Jag gillar att fota mat, men jag hann inte laga något gott (och värt att fota) och vi hade ingen sådan mat hemma den här veckan heller så det fick bli en jordgubbs-bild. Jag är iallafall helt okej nöjd, det kunde varit värre. Tycker om redigeringen också.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Kikar förbi och ville bara lämna ett "avtryck". :)

2012-05-30 @ 20:41:01
URL: http://ninna.blogg.se/
Postat av: sophia - allfourseasons

åh, jag skulle ju vilja va med ju :'(

2012-05-30 @ 22:26:23
URL: http://allfourseasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback