HOLIDAY



Stickad tröja - JC // Jeans - Ginatricot // Halsband - H&M // Skor - Converse
måste bara påpeka att jag ser ut som en dvärg på bilden. Även om jag är väldigt kort så är jag ingen dvärg...jag är faktiskt bara 1.4 cm ifrån 1.60!

Heej! Det är fredag, men inte bara det - det är påsklov också! Det känns helt underbart måste jag säga. Tyvärr måste jag ägna ungefär två dagar till plugg, men det gör inte så mycket. Vi har ju även ledigt på måndagen efter påsklovet så det blir en dag extra! Vi hade teknik hela dagen och det sög rent utsagt. Det var svårt och krångligt och inte minst fullt med folk överallt och hög ljudvolym. Äntligen är dagen slut iallafall! Ikväll ska jag nog bara ta det lungt, pusta ut efter en hård termin hittills, kanske läsa lite i min engelskabok, kolla på serier och ha det mysigt. Annars ska jag nog inte göra så mycket detta lov heller, shoppa i stockholm på tisdag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback