Smultron

Det fanns huuuur mycket smultron som helst i vår trädgård igårkväll upptäckte jag och min syster, så vi hämtade varsit strå och började plocka! Just då var det också soligt, så man fick faktiskt riktiga sommarkänslor!  Förresten, ser ni hur sjukt stora vissa smultron var? Det ser man tydligt på andra bilden, de största smultronen jag någonsin sett, det liknar jordgubbar nästan! Nu ska jag gå ut i garaget och måla min pall som jag gjorde i slöjden. Den ska bli randig, och om det blir bra så kan ni vänta er att få se ett resultat! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg! Har frågestund på min blogg så om du vill så kan du gärna fråga någonting. :) Ha en bra dag! ♥

2012-07-18 @ 15:07:32
URL: http://elinsophia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback