min tandställning

det här inlägget ska jag tillägna min nya lilla kompis som orsakar stoor skada men fixar ändå till massor. min räls. även kallad tandställning. jag har ju inte direkt skrivit ut att jag har fått tandställning och det är några som undrat varför jag har ont i tänderna och så, men här får ni svaret. ni som har eller haft tandställning vet att det inte är särskilt skönt och man lever på yoghurt och soppa de första dagarna. kändes ju såklart lagom bra i skolan när alla andra fick hamburgare och jag fick yoghurt. men sånt är livet, det blir ju snyggt sen. om tjugofyra månader, alltså. till er läsare som har tandställning: jag lider med er! det gör ont!

Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist

Alltså, tandställning kan vara den bästa uppfinning i hela världen. Mina tänder var de värsta man har kunnat skåda och nu är jag nästan stolt över dem (: Förresten har du en väldigt fin blogg!

2012-02-18 @ 15:07:54
URL: http://strnqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback