FEMTONDE FEBRUARI


en rättså gammal bild som är tagen på ett par granbarr för lite mindre än ett år sedan i skogen. Jag gillar den lite, med bokeh i bakgrunden och färgerna.

hej på er! idag slutade jag som sakt klockan två för att... gå till tandläkarn. det gick jättebra, fast jag har rätt ont i tänderna nu så vi får se om jag kan sova på ett par alvedon senare. har kollat på teve nu och ska snart lägga mig i sängen och läsa lite, känner mig trött och lite yr. Hoppas för allt i världen att febern och förkylningen håller sig på avstånd. Ha en bra fortsatt bra kväll så skriver jag mer imorrn. Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

fin bild :D



sv: haha,tack:D

jag fotade de med en speciellt lins som ligger runt 1000 lappen o de var inte gjord för mitt objektiv de var därför de blev grå bakrund :D

kramis♥

2012-02-15 @ 22:51:04
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

sv: åh, vad trist! :( jättemånga jag känner har tandställning och jag lider verkligen med dom...!

Men se det positivt - Du slipper ju allt onyttigt för ett tag!

Kramkram

2012-02-16 @ 19:11:29
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback