mer om mig


Hur gammal är du? 15 år och 15 dagar. 
Hur lång är du? Knappt 160 cm. 
Favoritbok? The hunger games, finns många andra bra också. 
Favoritfilm? My sister's keeper, p.s i love you och the hunger games även här. 
Favoritplagg i garderoben? Min ljusrosa (är det den färgen?) blus från H&M. 
Favoritaffär? H&M och Hollister. 
Har du rest utomlands i år, och isåfall vart? Ja, jag var med i englandsutbytet som min skola ordnar, i somras. 
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar. 
Går du på någon sport? Jag spelar golf (om det nu är en sport...?) och tränar på friskis & svettis. Jag har även dansat i många år men har slutat. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, shoppa, köpa kameragrejer. 
Vad har du för mobiltelefon? Iphone 4.
Finns det något på din kropp du inte gillar? Skulle gärna ha lite mer muskler, finare mage och lite mindre fett, inte överrörliga armar och ben vilket är ganska jobbigt för alla tycker det är så äckligt, och skulle vilja vara lite längre. Annars är jag ganska nöjd med min kropp faktiskt. 
När var du i kyrkan senast? Konfirmationsdagen, 8/8-12.
Vad dricker du helst till frukost? Te.
Har du några dolda talanger? Talanger vet jag inte, men jag kan slicka mig på näsan, på armbågen och rulla magen. Proportionelig kropp jag har. 
Vad består din vardag av? Gå i skolan, vara med kompisar, plugga, träna, spela golf, pyssla, läsa, fotografera, blogga, titta på film och serier och shoppa. Typ. 
Vilka länder har du varit i? Danmark, Norge, Spanien, Grekland, Cypern och England. 
Staden du tycker mest om? Åh, London. Det är så fint, och finns samtidigt mycket shopping. Underbart.
Är du blyg eller mer utåtriktad? Jag är lite mittimellan, men med dem jag känner bra kan jag göra precis vad jag känner för. 
Är du osäker på dig själv, och har du dåligt självförtroende? Jag är lite osäker på mig själv ibland, ja, men bryr mig inte särskilt mycket om andras åsikter. Förut hade jag extremt dåligt självförtroende och trodde absolut inte på mig själv. Men det har blivit bättre, även om jag fortfarande har dålig självförtroende. 
Vad brukar du sminka dig med? Foundation, puder, nån eyeliner, mascara, ögonskugga ibland. Det är lite olika, men jag sminkar mig nästan alltid i skolan. Det kan hända att jag inte gör det, men det är inte så ofta. 

Vilken kamera fotar du med? Canon eos 40D.
Vilket är ditt favoritobjektiv? Mitt macro, canon ef-s 60 mm / f.28 macro USM. 
Vilket är ditt favoritmotiv att fota? Porträtt, men skulle säga att jag är bättre på att fota natur/macro. 
 
 
En läsare ville veta lite mer om mig, så jag kopierade den här listan. Hoppas ni andra också uppskattar det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback