Finaste klänningen

Idag fick jag en superduperfin klänning utav mamma. Vi hittade den i garderoben när vi städade och rensade, och då fick jag den eftersom hon inte hade använt den på länge. Den är väldigt gammal men väldigt fin, matchade den med mina röda converse och ett svart skärp i midjan och flätat hår, som man tyvärr inte ser mycket av på bilderna. På tal om ingenting så gav sololjan resultat idag, men sen står jag ju i skuggan också. Haha. Ser iallafall brun ut, och är lite brun faktiskt. Ska ut nu, peace

Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud så fin både du & klänningen va :D
kramis♥

2012-08-04 @ 19:51:18
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback