TRUTH


- Jag spelar fortfarande "the sims" ibland. Det är hur roligt som helst ju!
- Jag HATAR kaffe, röda stolar, allt som har med råttor och göra och punkter i rubriker. Kaffe kommer jag aldrig lära mig dricka, röda stolar ger mig otur, råttor är äckliga och punkter i rubriker..? Förlåt till alla er som använder det, men jag tycker det ser hemskt ut. Det är en rubrik, inte en mening?! (Biatch-varning)
- Jag kan inte le. Har fortfarnade inte lärt mig hur man ler normalt med tandställning fast utan tänder. Om ni fattar.
- Jag brukar ha beslutsånget, särskilt när det kommer till kläder. Kan inte välja!
-Det finns fortfarande personer som frågar om mitt "märke" på kinden. Hade vattkoppor när jag var fyra, kommer därifrån.

Kommentarer
Postat av: F A N N Y

sv: taack :D

2012-04-09 @ 20:13:07
URL: http://randiganaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback