MIRROR

På den tiden mitt älsklings-objektiv inte var halft paj och hade fungernade autofokus. Åååh

Godkväll folk! Nu är klockan närmre åtta och jag ska gosa ner mig i sängen framför en film tror jag. Imorse vaknade jag hemma hos Johanna, sov ju där från igår till idag. Jag åkte hem strax före ett, åt lite och pluggade massor. Har ingen som helst tid imorgon, ska åka till stockholm med mamma och syster för storshopping, det ska bli riktigt roligt och självklart visar jag det jag har köpt. Ha en fin kväll och morgondag, det kommer nåt tidinställt imorgon trots att jag är borta hela dagen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... känns som om jag rensat hjärnan nu. Hoppas ni orkat läsa denna lite för långa och inte allt för intressanta text kompisar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Tack så mycket Fanny! :)



Nej, jag åt inte alls mycket, åt bara sallad och någon riskaka om dagen då. Jag har tränat väldigt mycket, och det blandat med hård stress från skolan blev för mycket för mig, jag tappade min identitet och anorexin blev mitt "nya" jag. I början fick jag positiv uppmärksamhet av mina vänner då jag uteslöt godis och andra onyttigheter, men sen när jag började utesluta pasta, ris, potatis, kött, feta produkter osv, så var det en ständig oro. Sen när kilona började rasa neråt så var alla på mig hela tiden, mina kompisar brukade gå och känna på mina revben och säga åt mig att äta osv..

2012-04-02 @ 20:28:40
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback