12-04-29

Hej, jag måste bara få skriva av mig lite, det var ju rätt länge sen jag bloggade på det sättet. Jag måste säga att många av mina inlägg har jag gjort för att jag "måste." Jag har inte alls varit särskilt sugen ibland men skrivit iallafall, vilket leder till att ungefär hälften av allt jag skriver och publicerar här på bloggen är onödigt, ointressant och allmänt dåligt. Jag tror jag skulle vinna på och även få fler läsare om jag slutade med det, så det är precis vad jag har gjort. Bloggar man när man varken har inspiration, bilder eller lust blir det aldrig bra, därför tänker jag spara lite på inläggen och allt jag gör ska bli "värt att se och läsa" istället. Jag har varit den som fått panik ifall jag inte har uppdaterat bloggen på en dag och känner att jag måste ge tillbaka med fler inlägg nästa dag. Nu har jag dock ganska många bilder på lager så jag har en hel del att publicera, men när jag någon gång har en tom lucka kommer jag inte att fylla på med nytt hela tiden när jag inte har lust. Hoppas ni förstår mig, jag menar verkligen inte att jag kommer sluta blogga förevigt, det är ju superkul. Dessutom kommer jag fortsätta, eller iallafall försöka, uppdatera bra, men strunta i de onödiga inläggen.
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Sophia Örtengren

jag tycker alla dina inlägg är jättebra! tycker du ska fortsätta som du gör nu! har inte märkt av nåt onödigt.

2012-04-30 @ 16:33:19
URL: http://photosbysophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback