wellingtons

Jag älskar ordet gummistövlar på engelska. Wellingtons. Typ det coolaste ordet på denna planet!
Den här bilden tog jag när jag hade en fotografering med min lillasyster imorse (i regnvädret, ja) men bilderna blev väldigt bra och jag kan inte annat än att vara stolt över mig själv. Tanken med fotograferingen vi hade idag var att få bra bilder till Fotoutmaningen, så jag kan tyvärr inte publicera de bästa föränn på Onsdag, så kika gärna in då. Jag tog lite andra porträtt lite spontant sådär på min syster när vi hade fotat klart för fotoutmaningen också som inte alls har samma tema, så jag kan lägga upp lite av dem senare ikväll. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: torsdagsflicka.blogg.se

så cool/fin bild! :)

2012-09-22 @ 22:09:54
URL: http://torsdagsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback