Fotoutmaning - Jeans


Jag & Hanna har startat en fotoutmaning tillsammans. Det är en utmaning där vi varje vecka fotar och lägger upp en bild med ett tema. 
 
Så att ni vet - Bruset är pålagt, det är alltså meningen. 
Ja, temat jeans var ju verkligen lättare sagt än gjort. Fötter är aldrig särskilt fina, men jag gjorde det mest kreativa jag hade i min hjärna just i eftermiddags och superdåligt blev det ju inte, det blev faktiskt rätt coolt och annorlunda. Jag hade på mig ett par jeans som det syns en bit av och stod på en "jeansklädd" (okej, jag "klädde" pallen själv...) That's it. 

Kommentarer
Postat av: emma

haha det blev ju coolt!

2012-09-15 @ 19:44:56
URL: http://emmaroxstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback