Fotoutmaning - Sagor

 Jag & Hanna har startat en fotoutmaning tillsammans. Det är en utmaning där vi varje vecka fotar och lägger upp en bild med ett tema. 
 

Den här veckan var jag ute i god tid och fotograferade redan i lördags. Temat var ju sagor och jag mer eller mindre tvingade min syster att klä ut sig till en prinsessa och posa inför mig i skogen. Bilden är inte menad att efterlikna någon "sagofigur" men jag tyckte ändå att bilden blev ganska gullig. Grodan var egentligen inte menad till att vara där, men vi hittade den hemma och tyckte den skulle passa in, så ja... Varför inte, tänkte vi. Roligt tema måste jag säga! 

Kommentarer
Postat av: Malin - foto & vardag

Hur bestämmer ni tema? :)

2012-10-20 @ 18:49:09
URL: http://maliinlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback