träningstorsdag

det är bäst ljus på emmas köksbord och eftersom jag ska sova hos henne imorgon kommer det kanske lite fler frukost-bilder senare. och ja, ni såg rätt. på bilden är det oboy och en halväten macka. jag saknar mackor. just nu äter jag bara mackor i mini-bitar och det är inte samma sak enligt mig. dumma tandställning.

hej! idag hade vi idrott i skolan, efter det var dagen i princip slut och då gick jag och emma till badhuset för att simma och om drygt en halvtimme har jag dans. det är alltid så här på torsdagar, precis likadant. jag brukar vara ganska trött i slutet av kvällen som ni kanske kan förstå, men det är ju skönt också. imorgon ska jag även sova hos emma, men jag slänger förmodligen in någonting + gör lite tidinställda. Lite nytt måste komma upp för att kompensera mot den dåliga uppdatering jag haft på sista tiden. kom ihåg att jag försöker så gott jag kan och att jag faktiskt har ett liv utanför bloggen också, det är några som klagat på den dåliga uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback