Konfirmationen - 8/7-12

 
Nu är jag konfimerad, efter ett läger och en härlig tid med världens goaste grupp, jag kommer verkligen sakna alla! Jag var helt skakig när vi skulle gå in vårfrukyrkan och precis innan, började våra ledare och präster att prata om att folk hade tryckt ihop sig i kyrkan, som ändå är ganska stor... men allting gick bra, när jag hade pratat klart släppte stenen inifrån och när vi sedan tågade ut ur kyrkan var jag ännu mer lättad. Vi hade lite roligt utanför kyrkan sedan (det är väldigt internt...) sen gick vi till kyrktrappan och tog gruppbilden, efter det fotade jag och mina kompisar lite på egen hand och sen gick alla tillbaka till svenska kyrkan, undomsvåningen, där vi sa hejdå till varandra. Hemma väntade släkt, fick massor av fina presenter och god mat. Denna dag är en händelse jag kommer bära med mig, likaså hela konfirmationstiden. Det var faktiskt sorgligt att säga hejdå, vi har haft så mycket roligt tillsammans! Kärlek till er ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback