hatar regn


I söndags gick jag och emma på bio, sedan åkte vi hem till henne och jag sov där. bilden är från då, när vi skulle på bio. jag var faktiskt osminkad (som jag ofta är på sommaren) men jag hade plattat håret vilket var ett bra tag sedan.  
 
Jag måste bara säga - att regnat tröttar ut mig fullständigt. Det här är den regnigaste sommaren jag varit med om vad jag minns. Det började med regn på skolavslutningen, perfekt. De var några dagar på konfalägret det var riktigt varmt och skönt, och på midsommar. Annars har det nästan bara regnat vilket är jättetråkigt! Vi vill ju ha soool! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte Fin Blogg! ♥ Kolla gärna in på min blogg, lämna gärna en fin kommentar också! Ha en bra dag! :)

2012-07-17 @ 16:55:06
URL: http://elinsophia.webblogg.se
Postat av: Anna Katana

Denna sommaren har verkligen varit bedrövlig. Tur att jag inte haft min semester än, hoppas på fint väder då.

2012-07-17 @ 17:34:13
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback