Slutar blogga

 
Jag har bestämt mig, efter många om och men att sluta blogga. Jag tycker helt enkelt inte att det är roligt längre, jag har inte riktigt tid för det heller och det är inget som jag prioriterar. Det har varit väldigt roligt att blogga och jag har faktiskt fått ut väldigt mycket av det. Jag har blivit mycket bättre på att fotografera och mitt intresse för det hade nog inte varit så stort annars. Jag känner ändå att jag inte behöver bloggen längre för att fota och utvecklas men det har varit en stooor hjälp på vägen och det har samtidigt varit riktigt roligt. Nu slutar jag alltså här, men jag har både flickr (fannymadeleine) och instagram (fannysfotografi) där ni kan fortsätta se mina bilder. Tack för allting! 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

Tråkigt att se! Själv har jag hittat motivationen att blogga igen :) Får se hur länge det håller.
kramis

2013-08-01 @ 16:16:09
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback