Staring at the blank page

Bloggen har stått tom nu några dagar... Engelsmännen kom i onsdags, jag var ju i england i somras och bodde där i 7 dagar, och nu var det deras tur att komma hit, vi kallar det för english exchange. Min kompis Jenna kunde tyvärr inte komma vilket är så sjukt tråkigt, saknar henne så mycket. Jag har varit med de andra iallafall och det är så mycket nu, med allt, så jag hinner inte uppdatera så ofta.
 
Idag var jag på kulturama gymnasium i hammarby sjöstad för att gå på öppet hus. Det verkade väldigt bra och jag vill gärna börja där till hösten, frågan är bara om jag kommer in..? Sedan åkte vi till gamla stan och jag fotade en hel del, bilderna kommer jag troligtvis lägga upp någon gång imorgon, då har jag inget speciellt på schemat. På tisdag ska vi ha någon form av avskedningsfest och på onsdag morgon åker de hem. 
 
Jag har väldigt många bilder kvar från fotograferingen på emmy och johanna och visa också, bilder från idag, min fotobok från aruba och massor av annat, som jag ska försöka lägga upp när jag har tid. Just nu har jag dock inte det. Hoppas det här blev något slags bra inlägg, iallafall. 

Kommentarer
Postat av: johanna nilsson

hahaha unwritten standard!

Svar: såklart!
fannysfotografi.webblogg.se

2013-01-26 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback