Druif Beach

 
Hotellet vi bodde på (divi aruba all inclusive) låg på stranden, och vissa byggnader låg verkligen direkt på stranden, om man tog ett steg ut stod man på stranden. Där hade vi turen att få bo, så på morgonen när solen väckte en med sina starka strålar sprang jag och min lillasyster ofta rakt ut ned till vattnet och badade. Det var så himla härligt, och det var den finaste stranden jag någonsin har varit på. Druif Beach hette stranden och den var väldigt ren, det fanns alltså inte en massa skräp överallt, ingenting alls faktiskt. Vattnet var turkost och sanden vit. Det kunde gå ganska höga vågor men det var nästan bara roligt, utom näst sista dagen då vågorna var så höga att jag faktiskt var nära att drunkna, riktigt läskigt var det iallafall. Världens härligaste, längtar redan tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super härliga bilder! Nu längtar jag verkligen till sommaren!

2013-01-13 @ 17:24:42
URL: http://joherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback