Fotobok

Det var ganska svårt att bra foton på själva boken, och hela kom inte med heller eftersom den är så pass bred... Hoppas det ser okej ut iallafall. 
 
När jag konfirmerade mig i somras fick jag ett presentkort på Smartphoto av några bekanta till familjen, men visste inte riktigt vad jag skulle göra med det. När det var jullov och vi hade varit på aruba satte jag mig ned och pysslade med en fotobok, med bilder där ifrån. Jag har tänkt att jag ska lägga upp några bilder på boken ett tag nu, och nu äntligen kom jag ihåg det.. 
 
Bilderna fick mycket mer kontrast och mättnad i färgerna än vad de hade på datorn vilket gjorde mig lite besviken, men kvalitén på boken var ändå bra och det var jättefina fotopapper, priset var inte heller så högt och det var ju bra såklart... Helt ok resultat alltså, men jag hade nog hellre valt Fujidirekt eller liknande om jag hade haft möjligheten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback