Today's

 

-Klänning från Primark - Strumpbyxor & Kofta från H&M - Skor från DinSko- 
Idag hade jag på mig klänning i skolan! Men någon gång måste ju vara den första? 
 
Hej! Idag är det tisdag, vi gick till halv fyra alltså. Jag har pluggat NO sedan klockan fem ungefär och jag måste plugga hela kvällen, men snart ska jag äta något. Känner på mig att min kväll kommer bli oändlig med allt plugg. Nej, det här var verkligen ingen bra dag alls. Allt känns så tråkigt, jobbigt och tungt och jag orkar inte med det. Jag vill ingenting idag. Men det är ju en dag imorgon också! 

Kommentarer
Postat av: torsdagsflicka.blogg.se

snyggt! :)

2012-09-11 @ 19:29:40
URL: http://torsdagsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback