Min kamera är tom

Gammal men redigerad favoritbild från hösten 2010.
 
Hej. Det har inte blivit mycket skrivit här de senaste dagarna, bloggen har legat lite åt sidan. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, vad som är intressant för er... Jag har heller ingen inspiration till att fota för tillfället vilket är jättetråkigt. Idag tänkte jag ändå ge mig ut för att fota höstbilder, men det har regnat oavbrutet sen jag slog upp ögonen imorse, så den planen gick förlorad. Istället måste jag plugga, jag har några redovisningar i veckan och snart ett prov som behöver pluggas till. Dåliga betyg funkar inte nu. 
 
Igår hade vi ändå ledigt från skolan och det var väldigt skönt, jag var och inhandlade lite höstkläder med mamma och lillasyster i stockholm och fick ganska mycket fint med mig hem. Trots både lunch och fikapaus var iallafall jag väldigt trött när shoppingrundan var slut. Nu är min garderob lite mer påfylld fast min plånbok är nästan helt tom. 
 
Jag ska försöka fota lite mer nu i veckan och uppdatera dagligen med nytt. Hoppas jag. 

Kommentarer
Postat av: Malin - foto & vardag

Förstår att det är en favoritbild! Den är helt underbar. :D

2012-09-29 @ 21:49:35
URL: http://maliinlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback