hemma

Hej, nu är jag hemma igen efter en vecka i härliga falun. Det är lika roligt varje år, men i år kändes det extra kul och det kändes som att det gick bättre än vanligt med arbetet. Jag sydde ett par leopardmönstrade mjukisbyxor i slöjden (inte riktigt klar), lagade bra mat på hemkunskapen, gjorde en hyfsat fin bild och förstod det mesta utav kemin. Det som var mindre bra var att jag lärarna var pantade i vissa fall och att jag ramlade med inlinesen i backen första dagen och skaffade mig två rätt stora skrapsår. Trots det har vi haft så himla roligt, särskilt igår natt. Det har inte blivit så mycket sömn heller, så jag är riktigt trött nu. Halv nio ska jag kolla på reprisen av VMA som jag missade under falun-vistelsen och sedan sova. Imorgon kommer det bilder från falun, nu är jag för trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback