Fotoutmaning - Musik

Jag & Hanna har startat en fotoutmaning tillsammans. Det är en utmaning där vi varje vecka fotar och lägger upp en bild med ett tema. 
 
Tema: Musik. Jag valde att fota min mobil där jag också har min favoritlåt på; Princess of China, från albumet Mylo Xyloto, jag har också lagt på ett transparent lager med noter i photoshop ovanpå alltihopa. Jag tycker faktiskt bilden blev bättre än förväntat, och ännu lite bättre efter photoshopbehandlingen, haha. Måste bara upplysa om att plasten på framsidan av mobilen har vikt sig lite och blivit lite bucklig, därför ser den ut som den gör, den är alltså inte förstörd på något sätt.. Hoppas ni tycker om bilden :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback