Förkyld

Jag är förkyld idag och hemma från skolan. Har feber, ont i huvet, ont i halsen och är väldigt snorig. Just nu ligger jag i soffan och tittar på halvt värdelösa teveprogram samtidigt som jag klunkar mitt te och äter halstabletter. Jag tittar också på kläder på olika hemsidor, är så oerhört shoppingsugen! Pengarna bränner i plånboken (jag har ovanligt bra ekonomi just nu) och jag suktar efter nya höstkläder... Mamma har lovat mig en shoppingtur i stockholm den 28e, då vi har hemstudiedag! Nog om det. Regnet öser ner utanför, det är kallt och blåsigt, och det är på sätt och vis bra för mig, eftersom jag hatar att vara sjuk när det är bra väder. Nu ska jag försöka sova lite, jag sov knappt något alls inatt, jag mådde ännu sämre då än nu. Goodbyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback