Fotoutmaning - Höst

Jag & Hanna har startat en fotoutmaning tillsammans. Det är en utmaning där vi varje vecka fotar och lägger upp en bild med ett tema. 
 
Den här veckan har det faktiskt varit skitväder rent utsagt. Den här bilden var vad jag kunde åstadkomma idag när det regnade när jag kom hem från skolan och det fick bli den. Jag ser den ändå som ganska fin eftersom jag tyckter om ljussättningen och framför allt färgerna! Converse används väl i hösttider och de färgsprakande löven symboliserar också hösten. Så även om bilden inte blev så kreativ eller speciell tycker jag att jag har fått fram temat "höst" på ett bra sätt! Ljussättningen är också väldigt fin i den här bilden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback