221012

-Svart tröja & Byxor från H&M- Skjorta från JC Halsduk och skor från Monki - Mössan har mamma köpt till mig-
Hej! Idag har jag väldigt mycket på schemat... eller vad man nu ska säga. Skola hela dagen som vanligt och efter skolan var slut gick jag till tandläkaren. När jag kom hem gick jag ut och fotade bilderna ovan direkt, sen kom jag in, åt lite, laddade in och redigerade bilderna, och nu har jag precis bytt om till träningskläder. Jag och mina kompisar ska träna på friskis och svettis kl.17:15, och om jag går dit får jag skjuts hem av mamma eftersom hon jobbar bredivd. Så jag ska bara hämta träningsskorna och sedan går jag. Ikväll ska jag plugga lite (om det finns tid), duscha och äta. Det blir nog alltså inte mer bloggat för den här dagen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder. men jävlar vad kort du är.

2012-10-22 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback