Längesen

Hej, det har inte blivit mycket med bloggen nu på sista tiden och jag har tröttnat lite tror jag. jag tycker knappt att det är roligt längre och antalet besökare sjunker för varje dag. jag har också väldigt mycket att göra nu, både med skolan och mycket annat. imorgon ska jag och mina föräldrar åka på öppet hus på en gymnasieskola i uppsala som är ett alternativ (vi får väl se om det fortfarande är det efter imorrn) och så ska vi åka till ikea och köpa en taklampa till mitt rum som jag fortfarande inte har gjort sedan jag gjorde om i våras - och det börjar bli lite mörkt nu med endast två små lampor i rummet. på kvällen skulle jag och mina vänner titta på en kompis som är väldigt duktig i konståkning! jag hoppas jag hinner följa med, men det beror ju självklart på vilken tid jag kommer hem och så där. vi hörs nästa gång jag får lite tid att sitta ner en kort stund. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback