Utmanad

Blev utmanad av Olivia på 11 frågor, så det är väl bara att svara ärligt. Klara, färdiga, gå.


1. Vad är ditt dröm yrke?

Fotograf, helt klart.

 

2. Vart i världens skulle du vilja resa till? & varför?

Jag skulle gärna vilja åka till new york, det skulle vara något! P.g.a att det ser så coolt ut, all shopping och alla bilder man skulle kunna ta. Att åka till new york är en sån där grej man bara måste göra innan man dör.


3. Har du någon fobi? Isåfall för vad?
Fobi har jag väl inte direkt, men jag är rädd för småkryp... usch. Mörker är heller ingenting för mig.


4. Snyggaste kändisen?
Finns många snygga, t.ex christiano ronaldo, david beckham, justin bieber, osv. Sen finns det skitsnygga tjejer också, t.ex jennifer lopez.


5. Favorit blogg?
Jag läser många bloggar men den bästa är nog Lovisas.


6. Din bästa bild du har tagit 2012?
Åh herregud vad svårt... Jag kan verkligen inte välja! Har överlagt i flera minuter nu, så jag slängde ihop ett collage med bilder som jag tycker om. Förlåt, men jag kunde verkligen inte välja en.


7. Favorit färg?

Kan inte annat än att säga rosa.


8. Hur ser ditt dröm hus/lägenhet ut?

Min drömlägenhet skulle vara en takvåning med sån där cool pool man har ovanpå taket typ, ljust och vitt med mycket fönster. Cool inredning och framför allt fräscht. Mitt drömhus vet jag dock inte riktigt.


9. Hur många läser din blogg dagligen?
Runt 100-150, iallafall som det ser ut nu.


10. Vad är du mest nöjd på din kropp?
Är inte nöjd med så mycket alls. Men håret om jag måste säga något.


11. Om du skulle få välja en extra egenskap till dig själv som du inte har, vad hade du valt till då?
Hm... Fotografiskt minne, alltså att man kommer ihåg allt man sett exakt, alltså "läser hjärnan av" och man kommer ihåg varenda liten detalj. Om det ska vara realistiskt alltså, annars hade jag velat kunna flyga. Det vill väl alla kunna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback