GRÖNAN

Hej och godmorgon! Jag skrev att jag skulle bli bättre på att uppdatera, men jag ångrade mig... Jag uppdaterar när jag vill känner jag, jag orkar inte ibland bara. Idag ska jag iallafall till grönan med världens bästa kompisar, men jag tar inte med mig kameran. Detta är tidinställt eftersom tåget går redan 10:09 och jag säkert har fullt upp med att ha allt med mig och huvudet på plats. Eftersom jag älskar att åka karuseller och vill göra det i princip hela tiden under dagen blir det bara jobbigt att ta med sig kameran och det känns tyvärr som att jag då inte kommer använda den heller. Det blir bäst för både kameran och mig att den stannar hemma, men nu är det ju långhelg så jag fotar nog en del iallafall de andra dagarna. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback