Jag är Zlatan

jag har laddat ner ljudboken "jag är zlatan" till min iphone. jag har lyssnat på några kapitel och den är faktiskt bra och spännande, trots att jag inte är sådär insatt i fotboll... jag älskar att läsa egentligen, men har inte tid att lägga en till bok på kö just nu, därför laddade jag ner ljudfilen istället. Det finns tid för allt, bara man planerar det rätt. nu kan jag lyssna på boken på bussen, innan jag ska sova, när jag pluggar...  u name it. istället för att sitta med näsan i en bok och inte kunna göra andra saker samtidigt. smart!

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindberg

Vart kan man ladda ner den?

Är de gratis?



Kram

2012-03-04 @ 17:00:57
URL: http://linnealindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback