Sommarutmaningen - Vatten

Sommarutmaningen är en fotoutmaning mellan mig, Hanna och Emma. Varannan onsdag lägger vi upp en bild med ett tema.
Summerchallange is a photochallange between me, Hanna & Emma. Two wednesdays a month we publish a picture with a theme.

Jag tyckte det gick bättre den här gången än förra, jag är faktiskt ganska nöjd med denna vattenbild. Härliga färger och det är faktiskt fokus någonstans också, vilket är riktigt svårt att få till när man har som jag ett 50 mm utan AF och måste "droppa" själv... Vatten är riktigt svårt! Detta är ingen fantastiskt bild, inget fenomen direkt men det är ok!

Jag är just nu i england, detta är tidinställt. Jag kommer hem den 20/6!


Kommentarer
Postat av: ida - FOTO

vatten är sjukt svårt att fota, gjorde ett försök en gång (http://inmydreamss.blogg.se/2012/january/whater.html) blev sådär men det va ju ändå 1a gången.



men ditt resultat va skit fint ! :)

2012-06-13 @ 23:19:41
URL: http://inmydreamss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback