Frågor


Va fin! Vart finns den att köpa? Svara gärna i ett inlägg, skulle bli såå glad!
Tack! Köpte bikinin på H&M :)
Fem personer som står dig nära?
Mina närmsta vänner Hanna, Moa, Johanna, Emma och min mamma.
Fem favoritfilmer?
Ökenblom, The notebook, Gillbert Grape, The hunger games & Titanic.
Fem böcker du gillar?
Finns många bra men främst gillar jag "Som jag vill vara" och "Syskonkärlek" av Katarina von Bredow
och så älskar jag "Ugglies", "Pretties" & "Specials" alla böckerna i triologin av Scott Westerfeld. Bäst!
Fem saker du hatar?
Punkter i rubriker hatar jag fortfarande, råttor, småkryp, falska personer och typ...kaffe. drog bara till med nåt där.
Fem saker du älskar/tycker mycket om?
Mina vänner och familj, min kamera, min iphone, att resa och glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback