awesome week

Hej igen, nu är jag tillbaka! Jag har haft världens bästa vecka, det har varit en av de bästa veckorna i mitt liv. Jag fick redan på torsdagen komma till Jenna, jag kunde inte tänka mig att få hamna hos någon bättre. Vi har bowlat, shoppat, varit i manchester, trafford centre, spelat laserquest och massa mer.  Vi hade hur roligt som helst tillsammans och veckan gick alldelles för fort. Jag träffade superbra människor i skolan som blev mina kompisar, men tyvärr kommer jag kanske aldrig se dem igen, väldigt sorgligt. Jag ångrar inte alls att jag åkte, det var så sjukt värt och jag har haft väldigt roligt, fått både vänner och minnen för livet. Jag är fortfarande ovan med att använda svenska, det känns faktiskt mer naturligt med engelska just nu. Jag ville inte alls åka hem och trivdes jättebra, men självklart kände jag att det skulle bli skönt också.
Jag och Jenna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback