SUNNY

Det var fint väder hela förmiddagen idag, inte ett moln och strålande sol vilket var mer än önskat från min sida. Jag solade och badade, läste och fotade på förmiddagen och på eftermiddagen tog jag cykeln upp till golfkulbben en stund och tränade lite grann. Jag har bara tagit det lungt hela dagen med andra ord. Imorgon ska jag ha en photoshot med emma och moa till deras... lilla projekt. För mig är det bara roligt att fota dem, jag känner att jag fotar porträtt alldeles för sällan. Det som finns kvar av sommarlovet ska jag ägna åt golf och mina vänner samt en hel del fotografering och bara ha det bra innan vi måste tillbaka till skolan igen. Det är drygt två veckor kvar av sommarlovet och det känns som de bara kommer susa förbi. Tyvärr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback