KONFALÄGER

Världens härligaste gäng! 
Hej på er! Äntligen är jag hemma ifrån konfirmationslägret på björkögården. Jag ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering, jag hann inte göra ett inlägg där jag förvarnade om att jag skulle bli borta, men jag hoppas att läsarna kommer tillbaka allt eftersom... Vi har iallafall haft jättehärligt tillsammans och detta är ett minne jag aldrig kommer glömma. Alla pranks, alla stunder, alla skratt och alla galenskaper vi har hittat på, det har varit bäst. Alla har kommit varandra jättenära och jag har fått många nya vänner. På söndag är det äntligen min dag, min konfirmationsdag som jag hoppas kommer gå bra. Det kändes jobbigt att lämna men ändå lite skönt, jag saknade hemma lite ibland så där, men det var helt klart värt att åka och det känns inte alls som att jag bara har "slösat" bort två veckor. För mig är det här, precis som england, ett minne för livet och en underbar upplevelse. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback