you are the only exception

Canon eos 40D + Canon ef-s 28-105 mm
Hej på er! Jag har inte orkat uppdatera föränn nu, är så trött att jag tror jag somnar snart. Det blev en lång natt hos Emma, gick upp halv tolv sen. När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på "det vanliga" och nu lyssnar jag på fin musik och redigerar lite. Ikväll ska jag göra absolut ingenting, jag orkar helt enkelt inte. Någon uppdatering orkar jag med ändå, puss
jag tog bort inlägget under för det blev helt stört, jag orkade inte

Kommentarer
Postat av: Elli ! c':

Varför kan man inte trycka på t.ex "December 2011" till höger på bloggen?

Länkarna där funkar inte. :c

2012-01-06 @ 19:11:19
Postat av: helena

vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 20:42:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback