snöstorm

Hej! Idag efter skolan gick jag direkt och fotade, det var så sjukt fint väder ute. Det var kallt så jag var knappt levande när jag kom in (okej, där överdrev jag) men det var sjukt kallt. Nu har jag fixat det mesta av designen, det är bara dom där länkarna kvar och kopiering till arkivsida, inläggssida och kategorisida kvar. Imorgon åker jag in till västerås för lite shopping o så med J&E så det blir inte den bästa uppdateringen då heller, men jag har fixat lite tidinställt. Hoppas ni har en bra fredagskväll, själv är jag tröttare än tröttast. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: setfire

Kolla gärna in min nya blogg!:)

2012-01-21 @ 13:19:26
URL: http://setfireblogg.se
Postat av: A common blogg -

förlåt, för fel addres!



setfire.blogg.se

2012-01-21 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback