it's me, you remember?

Canon eos 40D + Canon ef 50 mm II/1.8
Hej på er. Nu är jag alltså här igen, jag fortsätter att blogga på som vanligt och jag lovar att uppdatera bättre nu, det behövs nog nu när jag har varit borta ett tag. Endast tre dagar borta, men jag saknade helt enkelt att blogga och få söta kommentarer. Tack till mina vänner (som ställer upp för mig vad som än händer) och tack till er gulliga läsare som har klickat er in här trots att jag inte har kommit med något nytt. Vad har jag gjort nu då, när jag inte har bloggat? Kan berätta att jag har ritat, gått i kyrkan en gång, pluggat, sovit och varit med mina vänner. Det kändes skönt men samtidigt tomt att inte blogga, men som sakt: nu är jag tillbaka.
Stay tuned lovers! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback