Beverly Hills 90210


Såhär fula bilder och såhär ful får man bara vara när man är hemma och det inte är meningen att någon ska se en.
Jag har iallafall pluggat klart nu, så jag är väl ledig resten av dagen antar jag. Det här inlägget är faktiskt tillägnat till min kära Beverly Hills 90210 tröja, men jag blv bara tvungen att berätta lite om mitt tillstånd först. Lite egogirl. Nog tjatat om det, nu till tröjan. Köpte den -09 på bikbok och det är typ världens skönaste. Den börjar bli lite trasig, gamal och ful, så jag känner att jag behöver en ny favorit. På fredag ska jag åka till västerås (tror jag?) med emma och johanna och jag skulle bli bra glad om jag hittade en ny mysis på bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback